Feestelijke introductie van method in Nederland

25 maart2014

De schoonmaakrevolutie start in Goor met ‘Splashmop’
Feestelijke introductie van method in Nederland!

De inwoners van het Overijsselse Goor werden vandaag verrast door een feestelijke schoonmaakoptocht die onverwachts door het centrum van de stad trok. Goor bleek het perfecte decor voor de introductie in Nederland van de ecologische schoonmaakmiddelen van method. De producten van method ruiken niet alleen heel lekker maar hebben bovendien een vernieuwend en vrolijk design in levendige kleuren en daar wordt je blij van! Om deze schoonmaakrevolutie te onderstrepen zorgde de method funfare voor een muzikale introductie van het schoonmaakmerk waarmee poetsen pure pret wordt. Zelfs in Goor maken vet en vuil geen schijn van kans.

goor schoon

Over method

Het Amerikaanse bedrijf method introduceert een hele nieuwe manier van schoonmaken met stijlvolle en ecologische producten op basis van natuurlijke ingrediënten, die verdraaid goed poetsen en hemels ruiken. Method doet zaken om zaken te veranderen.

De bedenkers en bezielers van method, Adam Lowry en Eric Ryan zien hun werk als een fantastische kans om de manier waarop reinigingsmiddelen gemaakt én gebruikt worden, volledig te herzien. Maar ook willen de ontwikkelaars aantonen hoe bedrijven duurzaamheid kunnen omarmen. “Het is onze uitdaging om ervoor te zorgen dat alle producten die we de wijde wereld insturen een toonbeeld zijn van duurzaamheid, voor het gebruik van veilige en duurzame middelen en voor een verantwoord productieproces.

– einde bericht –